2012. július 17., kedd

6.fejezet - Francba!

Sziasztok!Nagyon örülök annak, hogy összegyűlt a 10 vélemény, és a 6 rendszeres olvasó.Nagyon köszönöm, tényleg nagyon sokat jelent!Bár sajnos a kommentek száma csökkent, de nagyon boldog vagyok.Nem is húzom tovább, itt a 6. fejezet.Remélem tetszik, a következőt 12 vélemény után hozom.Jó olvasást! :-) Xx


-Harry szemszöge

^Amikor Naomival voltam olyan más volt..Nem tudom miért, de más volt.Szerettem, de volt amikor úgy éreztem csak barát..Nem akarok róla lemondani, de nem is akarom örökre magamhoz csatolni.Olyan ez..mint amilyen ezelőtt volt a lányokkal.Csak valahogy Naomit jobban szerettem mint őket.

Elhívtam a partre megbeszélni a dolgokat, és az igazság az, hogy ez csak pillanatnyi fellángolás volt.Mintha olyan gyorsan elszállt volna a kedvem attól, hogy találkozzunk, mint amilyen gyorsan jött.De tudom, hogy nem szabad elhagynom, mert szeret és én is szeretem.Egyetlen egy gond van...Niall...^

-Harry? - hallottunk egy hangot a hátunk mögül, mire mindketten felkaptuk a fejünket.
-Basszameg.. - csúszott ki Nao száján, amin hirtelen akaratom ellenére is elmosolyodtam.
-Zayn?!Te meg mit keresel itt? - habogtam.

-Hát..eleinte vidám sétának indult aztán hirtelen lefagyott a vidámság az arcomról.
-Nézd Zayn.. - kezdett beszélni Naomi - tudjuk, hogy ez furcsa, de..Oké én nem tudok beszélni.Harry?!
Ekkor Zayn tekintete vissza vándorolt rám.Vörös lettem, és beszélni kezdtem.

-Tudjuk, hogy nem szabadna, de...
-Nem mondtam, hogy nem szabadna. - tárta ki a karját Zayn.
-Ja.Csak azt hittem te is beszéltél Niall-el.
-Mi?Miért?Mivan Niall-el?
-Hát, hogy szereti Naomit. - csúszott ki a számon a titkos mondat, mire Zayn dermedten állt előttem.
-Te nem vagy normális haver.Mi a jelmondatunk ilyenkor?Mond Harry ilyenkor te mire gondolsz?Komolyan Nao is csak arra kell neked?
-Mi?Neeeeem!Nem dehogyis!Nem Zayn, nem!
-Oké.Nézzétek.Van egy ajánlatom.1 héten belül elmondjátok Niall-nek, vagy én tálalok ki.Nem tetszik, hogy így kicseszel vele, főleg nem úgy, hogy ő is szereti Naomit.És ne kezd el magyarázni Naomi, de tudom, hogy azért vagy Harryvel, hogy elfelejtsd Niall-t.Ismerlek elég ideje ahhoz, hogy lássam.
-Zayn hagyd már abba! - emeltem fel a hangom, mert tényleg nem tetszett ahogy beszólt Naominak.


Majd sarkon fordult és elment.Naomira néztem, aki teljesen össze volt zavarodva.
-Sajnálom. - rázta a fejét, majd ő is útnak indult.
-Naomi várj már!Ne mond, hogy itt hagysz!Én azt hittem szeretsz.
-Harry én nem mondtam, hogy nem szeretlek! - fordult meg, ekkor vettem észre a könnyeket a szemébe. - De nagyon csúnyán átverjük Niall-t...Nekem ő a legjobb barátom.A testvérem!Hát nem érted?
-De.Nagyon sajnálom! - léptem közelebb hozzá, és szorosan magamhoz öleltem. - Nagyon sajnálom!


-Áh sziasztok! - pattant fel Zayn a kanapéról amikor beléptünk a házba. - Merre jártatok kettesbe? - mosolygott önelégült vigyorral az arcán.
-Óh..én a parton voltam sétálni, aztán a ház előtt összefutottam Naoval. - mosolyogtam vissza.
-De jó, hogy itt vagy Harry. - jött ki a konyhából Niall.
Mikor kijött megtorpant, és minket nézett.5 másodperc síri csend után Zayn szólalt meg.
-Együtt érkeztek.
-Zayn mi nem együtt érkeztünk.Csak a ház előtt futottunk össze! - förmedt rá Nao.
-Nem így látszott.
-Tökmindegy.Nem fogok ezen vitatkozni.Gyerekes vagy! - Zayn ekkor felemelte maga elé a kezét, és gúnyosan nézett No-ra.
-Niall beszélhetnénk? - Nao tekintete Niall-ra vándorolt, és elindult felé.
Hirtelen nem tudtam, hogy mit akar Niall-el beszélni, de csak nem azt, hogy én és ő..szóval értitek..


-Zayn mond te normális vagy? - förmedtem rá, ahogy eltűntek Niall-ék.
-Vagy most vagy soha! - mosolygott.
-Zayn ez k*rvára nem vicces!Elmondjuk, de nem most!
-Mi?Mit mondotok el kinek? - kérdezte Lou kíváncsi tekintettel, és Liam is felfigyelt a párbeszédre.
-Basszameg! - néztem dühösen Zayn-re, aki csak a fejét rázta. - Semmit! 


A szobám felé vettem az irányt, de nem bírtam megállni, hogy ne hallgatózzak kicsit No-ék beszélgetésébe.
-Szóval? - kérdezte Niall.
-Nem is tudom Niall.
-Tudom, hogy van barátod..De kérlek.
-Őő..hát..igen.Nincs barátom. - tessék?Nincs barátom?Most tagadott le!?
-Akkor meg?
-Rendben legyen.

Francba, hogy nem hallgatóztam hamarabb.Most mibe egyezett bele, és miért tagadott le?Nem igaz.Lehet, hogy a mi esetünkbe nem én vagyok akinek nem számít a párja, hanem ő?!Vagy mindketten?Miről beszéltek odabent???


8 megjegyzés:

  1. komolyan nem értek semmit :||| hozd a kövit :$♥xx

    VálaszTörlés
  2. már megijedtem, hogy rosszul írtam, és érthetetlen lett:D próbálom minél hamarabb hozni, de csak az olvasókon múlik!:) Xxxx

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett.:)
    siess a kövivel.:$

    VálaszTörlés
  4. köszönöm:) 12 "Nagyon tetszik folytasd" vélemény után jön a kövi!:) Xx

    VálaszTörlés
  5. áá, ez nagyon jó lett*--*♥ már várom a kövi részt..:DD

    VálaszTörlés
  6. köszönöm :) amint összegyűlik a 12 "Nagyon tetszik folytasd" vélemény, azonnal hozom! :) Xx

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jóóó!:) Kíváncsi vagyok hogy mibe egyezett bele No :3 várom a kövit!

    d. gréta voltam:D

    VálaszTörlés
  8. köszönöm:) remélem minnél hamarabb tudom hozni, de csak rajtatok múlik!:) Xx

    VálaszTörlés