2012. augusztus 1., szerda

7.fejezet - Jaden!!

Sziasztok!Nagyon örülök, hogy összegyűlt a 12 vélemény, és, hogy a rendszeres olvasók száma is megemelkedett.Pont jól jött ki az összegyűlés, ugyanis én ma hajnal 5kor megyek a családommal nyaralni 2 hétre.Szóval nem is húzom tovább az időt, a következő fejezetet 14 vélemény után hozom.Jó olvasást, és vigyázzatok magatokra!! Xxxx


-Naomi szemszöge


Niall-el végre megegyeztünk és kibékültünk.Annyira jó volt újra átölelni, hogy bárcsak ne tettem volna.Azt hittem, hogy majd olyan lesz mint régen, de nem..nem olyan volt...Keserű és lelkiismeret furdalással teli..
-Hé!Mi a baj? - lökött óvatosan oldalba Niall, és kedvesen mosolygott.
-Semmi. - mosolyogtam vissza. - Semmi... - bólintottam, majd kisétáltam a szobából.


-Harry te meg mi a...?? - kérdeztem megijedve, amikor kinyitottam az ajtót és Harry állt előttem.
-Miért mondtad ezt neki?
-Tessék?Mit?
-Azt...azt, hogy nincs barátod..
-Harry nézd én nem
-Oké..mindegy..Tudod, én azt hittem csak nekem leszel jelentéktelen.De ezek szerint viszonozva is van.
-Harry állítsd le magad!!Nagyon...nagyon szeretlek!!Érted?!Csak még..nem álltam készen rá.

Bólintott, majd együtt kisétáltunk a nappaliba.Mindkettőnk örömére persze Zayn se hagyhatta szó nélkül.
-Hát ti?Így ketten?Azt hittem Niall-el mentél be a szobába.
-Zayn.Kérlek.Kussolj el! - tagoltam a szavakat, és tekintetem szikrákat szórt.
Látszott Zayn-en, hogy tényleg le kell állnia, mert túllőtt a célon, hát abbahagyta és a tv-t kezdte bámulni.

-Én megyek.Sziasztok.
Az ajtó felé vettem az irányt amikor Niall utánam szólt.
-Akkor 8-ra ott vagyok érted! - mosolygott, én pedig mosolyt erőltetve az arcomra bólintottam.

Remek..már csak ez kellett, hogy Harry is..Miket beszélek?!Amúgy is megtudná...Hazaérve Jaden-nel találtam magam szembe.
-Jaden?!Te meg mit keresel itt?
-Sziia Noo! - kiáltott, majd a nyakamba ugrott.
Végre valami jó is történik velem a mai nap során.Nos igen..Azt hiszem Jaden-t még nem említettem nektek, mert nem sűrűn része az életünknek.Jaden az öcsém, de olyan, mintha a bátyám lenne.Azért nem sűrűn van az életünkbe, mert már a gimnáziumot Amerikába kezdte, amikor még Mullingar-ban éltünk.Felvették egy igen híres, és igen pénzes suliba, ahol focizik, elég profi módon.Nem láttam azóta, amióta hazajött a "Sweet 16" bulimra.
-Hogy-hogy itt vagy? - kérdeztem mosolyogva.
-Hát..nem mondta Niall?
-Mi?Nem!Mit kellett volna mondani?? - kerekedett el a szemem.
-Ó basszus...ezt lehet titokban kellett volna tartanom... - vörösödött el, és a tarkóját kezdte vakarni.

Na remek..Most már valami titok is van, amiről nem tudok, és ezek szerint nem is tudhatok..De szeretem az életem...Ennél már tényleg nem lehet rosszabb...Oké..soha ne mondj ilyet mert mindig lesz ezután valami ami rosszabb mint az elő ; végig se tudtam gondolni a mondatot, a telefonom képernyőjén Harry feje villogott.

-Igen?
-Nem fogod elhinni...
-Mi?Mi van Harry? - kérdeztem megrémülve, mert Harry hangja se volt fényesebb..
-Belesétáltál Niall-be!!!
Oké hirtelen nem értettem mit mondott, de kezdtek tisztulni a képet..Remek Naomi..Te aztán tudod mit hogy kell...

8 megjegyzés:

  1. szia, nagyon tetszik a történet. én is most kedztem egy blogot írni: ineedthat-onething.blogspot.hu ha van kedved nézz be, mert érdekelne a véleményed :DDD

    VálaszTörlés
  2. 10 perce láttam meg a blogod,el is olvastam és nagyon tetszett.Várom a következő részt :DD

    VálaszTörlés
  3. köszönöm:-) amint tudom, hozom a következő részt!:-)

    VálaszTörlés
  4. Uu étus nagyon jó hozdd a kövit amint lehet*-* Ectoo.

    VálaszTörlés
  5. oooh köszönöm ectoo:) amint tudom, hozom!!:)(L)

    VálaszTörlés
  6. Szia:) Nagyon jó lesz még következő vagy ne is várjam??:)

    VálaszTörlés
  7. lesz még rész vagy nem?????

    VálaszTörlés
  8. sziasztok:) tényleg nagyon rég írtam már részt, de még mindig nem jött össze a 14 vélemény.. ennek ellenére dolgozok a következő fejezeten, és megígérem, hogy még februárba jön a következő!

    VálaszTörlés