2012. július 4., szerda

3.fejezet - Reggeli kocogás meglepetéssel ízesítve

Sziasztok kedves olvasók.Nagyon köszönöm a véleményeket, végre megírhatom másodjára(!!) a 3. fejezetet is.Eléggé kiakadtam, mert végig kész volt, aztán kikapcsolt a gép.Na nem baj, remélem azért tetszeni fog, és a következő fejezethez összegyűlik a 7 vélemény is.Jó olvasást! :-)

-Naomi szemszöge

Elment...Sírva borultam a földre, és az ajtó sarkába kuporodtam össze.A legjobb barátom elment.Mert van fiúm.Miért?Őt miért zavarja ez?Talán azért..azért, amiért engem is zavart, mikor közelebb került Mia-hoz..talán azért, mert ő is féltékeny, ahogyan én is az voltam?De az nem lehet..ő nem..nem szerethet ÚGY!!!

-Még ma bejössz, vagy megvárod amíg visszajön? - nyílt ki az ajtó és egy bunkó hang hallatszott mögűle. - Viszont arra várhatsz, mert ahogy elnézem nem igazán tervezi, hogy visszajön.
Bólintottam egyet majd felálltam a földről, és bementem a házba.A táskámat ledobtam a szélfogóba, és leültünk Zeek-kel a kanapére.

-Ugyan már bébi!Az a kis köcsög nem érdemli meg, hogy sírj utána!
Hogy mi???Kis köcsög??Talán a számba éppen akkor nemlétező nyálamat is félrenyeltem, és a szemem a hatszorosára tágult.
-Tessék??
-Jajj szivi!Te is tudod, hogy csak kihasznál!!Ki ő?Egy senki!!
-Miért szerinted, te ki vagy?? - tettem fel a kérdést, amin megtorpant. - Jobban fogalmazok!Szerinted, te NÉLKÜLEM ki lennél??
-Cica nyugi!!Tudod, hogy szeretlek!! - húzodott közelebb hozzám, viszont eltoltam magamtól. - Most meg mivan basszus? - idegült be, és a szemét a nyakával forgatta.
-Te utolsó alpári köcsög paraszt!Most azonnal takarodj innen! - maradtam olyan nyugot, amilyen nyugodt csak tudtam.
-Mivan??
-Jól hallottad!Menj innen el, és ne gyere vissza soha!!
-Jajj na mivan??Rájöttél, hogy bele vagy zúgva a kis szőke seggfejbe? - nevetett fel gúnyosan, ami olyannyira nem tetszett, hogy azzal a lendülettem pofon is csaptam.
-Te ribanc!Kicsattant látod??!
-Menjél már bazdmeg!! - idegültem be, és felálltam.
-Mert különben hívod a kis szőkét? - gúnyolódott még mindig.
-Nem!Különben hívom a biztonságiakat!
Nem szólt semmit, csak felállt, és kisétált.

Persze még a fejemhez vágta a; ribanc, kurva, ringyó, liba, stb. jelzőket, de már nem érdekelt.Emiatt a barom miatt vesztem össze Niall-le...Nem..ez nem lehet igaz!!Lehuppantam a földre és sírni lezdtem.Gyűlölöm magam!!

-Hová, hová? - kérdezte anya, mikor lementem teljes felszereltséggel egy kiadós futásra.
-Csak kiszellőztetem a fejem.
-Zeek nem megy?
Hirtelen nem tudtam mit feleljek neki.Kínos volt, és tudom, hogy elvörösödtem, amire ő kíváncsian fürkészte az arcom.
-Zeek és én már nem vagyunk együtt. - válaszoltam, majd harcot űzve a könnyeimmel kisétáltam az ajtón, és futni kezdtem.
Nao futó ruhája
-No?! - hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.
-Harry? - mosolyodtam el akaratlanul is a fürti láttán. - Hát te??
-Szerintem azt amit te. - válaszolt kaján mosollyal az arcán. - Meghívhatlak valamire?
-De csak azért, mert tudom, hogy kíváncsi vagy a tegnap történtekre. - mosolyogtam.
-Gondolat olvasó vagy! - nevetett, majd lassítani kezdett a "Bob Doughnut" kajázdája elé érve.

Rendeltünk egy-egy fánkot, és különleges kávét is.Tudtam, hogy ráfog térni Zeek-re is, szóval felkészültem a könycsatornákkal.

-Nos?Miért is sírt Niall? - kérdezte még mindig vidám arccal.
-Mert nem mondtam el neki valamit.. - erre ő bólintott, jelezve, hogy folytathatom. - Nem mondtam el neki, hogy van barátom.6 hónapig jártunk, és Niall csak tegnap tudta meg..
-Várj!!Hogy érted az, hogy "járTUNK"???
-Tegnap szakítottam vele.Összekaptunk, és mindennek elhordta Niall-t..majd engem is.
-Én..nagyon sajnálom! - bólintott egyetértően Harry.

Megettük a fánkokat, és megittuk a kávét, majd sétálni mentünk.A Temze partját láttuk legalkalmasabb helynek a gyaloglásra.Mély, és együttérző beszélgtést folytattunk, majd rátért arra, amira talán vártam, de lehet, hogy féltem tőle.

-Szóval..neked most..nincs barátod ugye?
-Ööö - éreztem, hogy elvörösödök. - Nincs..Igen, nincs barátom. - bólogattam, hogy értse.
-Nézd Nao..Szerintem te egy gyönyörű, határozott, kedves, és még tömegeket tudnék sorolni, hogy milyen lány vagy..És.. - fordult velem szembe, majd megfogta a kezem. - Tudod..én már a skype-ok óta..szóval..én...
Fogtam magam és megcsókoltam.Olyan szenvedélyes csók volt, amilyet Zeek-től soha, de soha nem kaptam.Óvatosan elváltunk egymástól, majd mélyen a szemembe nézett.

-Szóval én szeretlek!

9 megjegyzés:

  1. *_________________________*
    grétavoltamhahaha:D

    VálaszTörlés
  2. Panna:D:D Amint összegyűlt a 7 hozom!! ;-)
    Gréta:D:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett folytasd!! :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm!:) amint meglesz a 7 vélemény, jön a következő!;)) x

    VálaszTörlés
  5. nagyon kíváncsi vagyok, folytasd! *-*

    VálaszTörlés
  6. azonnal folytatom, ha meglesz a 7 "Nagyon tetszik folytasd" vélemény!:)

    VálaszTörlés
  7. íírd már továább! :d olyan jó:3

    VálaszTörlés
  8. nagyon köszönöm!:) még ma meg lesz a következő rész!:)

    VálaszTörlés